研修内容に関する問合せ:各研修管理者へ問合せ下さい。
ログイン不具合・LMS操作に関する問合せ:
画面右下のチャットボットから「受講者」「管理者」を選択して質問すると、AIが回答します。(チャットボットの受付時間:24時間受付、多言語対応可能)
チャットボットで問題が解決できない場合、問合せフォームが起動しますので内容を入力して送信後、サポートセンターからメール返信致します。(メール回答の目安:2~3営業日、日本語・英語での対応)
緊急時には電話対応も可能ですのでチャットボットに表示される電話番号までお電話下さい。(電話対応の受付時間:平日9:30~17:45、日本語のみ)
※チャットボットが表示されない場合は、画面左上の「JICA-VAN」のロゴをクリックしてください。
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Enquiries about training content: contact the respective training manager.
Enquiries about login problems and LMS operation:
Select ‘Trainee’ or ‘Administrator’ from the chatbot at the bottom right of the screen to ask a question, and the AI will answer. (Chatbot reception hours: 24 hours a day, multilingual support available)
If the problem cannot be solved by the chatbot, an enquiry form will be launched, so enter the content and send it, and the support centre will reply by email. (response time for emails: 2~3 working days, in Japanese and English).
In case of emergency, please call the telephone number displayed on the chatbot. (Telephone support hours: 9:30-17:45 weekdays, Japanese only).
If the chatbot does not appear, click on the JICA-VAN logo in the top left-hand corner of the screen.